Toekomstgericht denken en holistische strategieën is Eliza's kracht. Ze vertaalt de complexiteit van academisch onderzoek in heldere, toegankelijke taal, zodat je de tools in handen krijgt om slimme merken te creëren.
Met een passie voor sociale wetenschappen en consumentenpsychologie ontrafelt Yves de geheimen van aankoopbeslissingen, merkgedrag en de impact van werknemers op jouw merk.
Met 8 jaar ervaring bij verschillende reclame- en branding bureaus gelooft Marieke echt in het bouwen van holistische merken. Ze praat over hoe je een sterk merk kan starten om het daarna naar een hoger niveau te tillen.
De kracht van branding is veel meer dan enkel het aantrekken van consumenten. Het kan je bedrijf ook versterken. Misschien op een manier die je nog niet kent. In haar keynotes bekijk je met Ruth de rol van branding en hoe die binnen jouw bedrijfsstrategieën kan passen.
Kirsten geeft twee boeiende keynotes die ingaan op diverse aspecten van branding en de rol die branding speelt in het moderne marketinglandschap.
Stijn stelt het traditionele concept van kantoorinrichting in vraag en geeft een vooruitblik op hoe de toekomstige werkruimte er kan uitzien.