JOUW SKILLS
Als Digital Marketeer & Content Creator ben je verantwoordelijk voor het uitrollen van digitale marketingplannen en het beheren van digitale contentplannen. Je zet deze plannen om in concrete operationele actiepunten.
Je bent een all-round digital (content) marketeer. Online paid advertising, SEA, SEO, funnel marketing, analyse en rapportering zijn helemaal jouw ding.
Je beschikt over een analytisch, doelgericht en strategisch denkvermogen. Je kan overweg met data. Je analyseert en interpreteert de resultaten en stuurt bij waar dat nodig is. Je kan resultaten duidelijk overbrengen naar klanten toe. Je bezit hiervoor de nodige presentatieskills.
Je bent gebeten door branding, design & copywriting.
Online certificaten (Google Ads, Google Universal Analytics) zijn vereist. Je bent leergierig en daarnaast bereid om je kennis met collega's te delen. Een basiskennis van grafische programma's zoals Adobe Photoshop en XD is een extra troef.
Je bent een echte quality keeper, die zich kan houden aan de vooropgestelde deadlines met klanten. Je werkt nauw samen met het team van accountmanagers, strategen en andere creatieve teamleden om de uitrol van de digitale strategie tot een goed einde te brengen. Je kan overweg met grafische software van Adobe en hebt ook een grondige kennis van het sociale medialandschap.
Je hebt je eerste relevante ervaring in een soortgelijke job achter de rug, waardoor je moeiteloos met klanten kan praten over diverse digitale marketingkanalen, platformen en tools.