Je hebt minstens 4 jaar relevante ervaring in een soortgelijke job, waardoor je moeiteloos met klanten praat over diverse digitale marketing kanalen, platformen en tools. Je bent een all-round digital marketeer, maar je hebt een meer diepgaande kennis over minstens één van volgende topics: paid advertising, funnel marketing, analyse en rapportering, marketing automation, SEO, CRO. Je beschikt over een analytisch, doelgericht en strategisch denkvermogen.
Je analyseert en interpreteert de resultaten en stuurt bij waar dat nodig is. Je kan resultaten duidelijk overbrengen naar klanten toe. Je bezit hiervoor de nodige presentatieskills. Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van digitale marketingstrategieën en zet deze om in concrete actiepunten.
Je bent hét aanspreekpunt en onze digitale held voor onze klanten en staat ze bij met raad en daad.
Online certificaten (Google Ads/Analytics) zijn vereist. Je bent leergierig en daarnaast bereid om je kennis met collega’s te delen. Een basiskennis van grafische programma’s zoals Photoshop is een extra troef. Je bent een échte quality keeper, die zich kan houden aan de vooropgestelde deadlines met klanten.
Je werkt nauw samen met het team van account managers en andere creatieve teamleden om je digitale strategie tot een goed einde te brengen.