Als Brand Strategist leg je de basis voor merken die opvallen en het verschil maken. Door middel van grondige research en data-analyse ontwikkel je proposities die merken (her)definiëren en hun relevantie versterken.
Als senior consultant zie je de business uitdagingen van de klant en vertaal je deze naar impactvolle merkstrategieën. Je begeleidt klanten bij het nemen van weloverwogen beslissingen, of het nu gaat om hun merkpropositie, merk fundament, of merkarchitectuur, …
Je bent zowel analytisch als empathisch; je legt snel verbanden tussen feiten en weet deze om te zetten in een overtuigend verhaal, terwijl je je kunt verplaatsen in de standpunten van anderen en altijd handelt met een sterk gevoel voor integriteit.
Je hebt een academische master en minimaal 7 jaar ervaring in merk, communicatie of creatieve strategie. Je communiceert als geen ander, zowel schriftelijk als mondeling, en je houdt ervan om voor een groep te staan en hen te inspireren. Je hebt een natuurlijke affiniteit met design en creativiteit, en je bent altijd op zoek naar innovatieve methodologieën.
Daarnaast ben je proactief, georganiseerd en begeleid je projecten van idee tot uitvoering. Je hebt een honger naar kennis, een positieve instelling en een aanstekelijk enthousiasme. Ambitie drijft jou om altijd het beste uit jezelf en je projecten te halen.