Beelden hebben een dagelijkse invloed op mensen. Ze roepen ideeën en gevoelens op en laten een sterke impact na op ons brein. Als merk denk je dus beter goed na over je beeldidentiteit en de associatie die je wilt creëren bij je klant.
We worden dagelijks overstelpt met beelden. Daarom is het belangrijk dat die van jouw merk opvallen in de massa. Door middel van fotografie, video of 3D-beelden komt de identiteit van een merk tot leven. Onze designers, fotografen en creative directors werken samen om te bepalen welke type beelden het best bij een merk past om een sterke indruk te maken.
DIENSTEN
BEELDSTIJL
Of we nu in onze eigen fotostudio werken, video op locatie opnemen of op maat gemaakte 3D-visuals ontwikkelen aan onze computer, elk geproduceerd beeld is erop gericht om het merk te versterken en het merkverhaal te vertellen.
De focus, het onderwerp, de setting, de kleuren enzovoort hebben een blijvende impact op de positionering van een merk. Verschillende touchpoints vragen om een verscheidenheid aan beeldmateriaal. We denken mee op maat, of het nu gaat over POS materiaal, billboards, social media imagery, de communicatie op je website, een gedrukte brochure of een combinatie van alle bovenstaande.