De grafische identiteit is het gezicht van een merk. Onze creative directors en brand designers vertalen de gekozen positionering in een uniek visueel verhaal. Door het logo, de basiskleuren, patronen en andere elementen allemaal op mekaar af te stemmen, wordt een merk maximaal herkenbaar.
DIENSTEN
LOGO
CONCEPT
Een logoconcept wordt door onze designers ontwikkeld op basis van een idee, een boodschap. Het logo is steeds duidelijk visueel verbonden met de andere elementen van de grafische identiteit.
GRAFISCH
SYSTEEM
Onze designers ontwikkelen een grid en patronen die eigen zijn aan het merk. Een systeem. Zo krijg je een geïntegreerd visueel verhaal, dat niet inwisselbaar is en de doelgroep constant doet denken aan het merk. Een merk wordt zo vertrouwd.
VISUELE
GUIDELINES
Het hele systeem, de lettertypes, kleuren etc. worden toegelicht door onze designers in een uniek brand book. Ook wie het merk niet kent, kan op basis van deze handige gids aan de slag met het merk en de verschillende elementen van de grafische identiteit.
FONT
DESIGN
Voor elk merk wordt een apart lettertype geselecteerd dat mee het verhaal van het merk vertelt. Dit kan een bestaand lettertype zijn, maar er kan ook een uniek en volledig nieuw lettertype worden ontwikkeld. Onze designers houden steeds rekening met de herkenbaarheid, maar ook de leesbaarheid voor diverse toepassingen.