De verbale identiteit is de taalcomponent van je merk. Onze strategen bepalen de focus en hoe het verhaal van je merk wordt verteld. Met welke woorden en op welke toon.
Op basis van de gekozen positionering stellen onze strategen een selectie namen met merkpotentieel voor. De bijhorende baseline verscherpt de positionering, vat het merkverhaal samen en biedt indien nodig extra duiding.
Onze strategen gaan aan de slag met een beperkt aantal gerichte woorden en creëren een hybride systeem om heel herkenbaar en helder te communiceren over producten of services.
Om te connecteren met de gekozen doelgroep , ontwikkelen onze strategen een manier van spreken die heel toegankelijk is voor de beoogde doelgroep. De juiste toon vinden, is de opdracht. Deze manier van spreken wordt eigen aan het merk en maakt het merk heel herkenbaar.
STORO spreekt met een vleugje humor
Verbale identiteit
COPYWRITING
Geen communicatie zonder tekst. Elk merkverhaal wordt door onze copywriters op de juiste manier neergeschreven, gestuurd door onze strategen, en aangepast aan het specifieke communicatiekanaal. Lange en extreem korte teksten vertellen het verhaal van je merk. In de passende toon en gericht op de juiste doelgroepen.