Merken bevinden zich in de unieke positie om nieuwe rituelen voor hun klanten te ontwikkelen.
In deze 'rearranged realities' waarover we spreken, hebben merken de kans om disruptief te zijn. Maar disruptief betekent niet noodzakelijk verstorend, vooral online, waar het niet per se loont om het hardst te schreeuwen. In plaats van ongevraagd op alle mogelijke touchpoints op te duiken, is het de echte uitdaging en kans voor merken om zich te integreren in het leven van hun klanten. Door dit te doen, kunnen ze helpen structuur om te brengen en het leven van hun klanten mee te helpen organiseren. Merken bevinden zich in de unieke positie om nieuwe rituelen voor hun klanten te ontwikkelen. Het mooie is: ons dagelijkse leven zit vol met rituelen: wakker worden, je wassen en klaarmaken, koffie drinken, wandelen, woon-werkverkeer, pauze nemen, hobby's beoefenen, naar bed gaan… Door als merk op deze momenten in te spelen, opent zich de deur voor een diepe en betekenisvolle verbinding met je publiek.