STRATEGISCH
DENKEN
Slimme merkstrategie ontstaat op het snijvlak van businessmodel, design en communicatie. Het is het maken van onderbouwde keuzes die al deze elementen in synergie samenbrengen. Daarom is branding voor ons een diepgaande strategische discipline. We bekijken een merk op holistische wijze als systeem, inclusief de relatie met de buitenwereld.
MULTIMODALE
SYSTEMEN
Slimme merksystemen beïnvloeden alle zintuigen. Samen dragen de verschillende vormen van merkidentiteit (visueel, verbaal, sonic en ruimtelijk) bij tot een duidelijk merkgedrag en een vlekkeloze ervaring.
ACTIVERENDE
AANPAK
Zonder een doordachte, actieve verbinding is een merksysteem niet meer dan een mooi ontwerp. Om het echt te laten werken, moeten we het aansluiten: op de maatschappij, de cultuur, het publiek, de tijdgeest... Daar komt de kracht vandaan. Hoe dingen in beweging komen. We zoeken naar mogelijkheden om de relevantie van een merk in de wereld te maximaliseren.
KLAAR VOOR
WAT KOMT
Slimme merken zijn doordrenkt van visionair denken. Het formuleren van duidelijke doelen en ambities van een merk is net zo belangrijk als het ontwikkelen van de strategieën om dat doel te bereiken. Wij kijken naar sociale en markttrends om perspectieven en mogelijkheden voor het merk in kaart te brengen om zijn concurrentievoordeel en culturele relevantie aan te scherpen. Wij ontwerpen merksystemen die kunnen meegroeien met het bedrijf, de wereld en de markt. Een stevige, tijdloze basis waarop we de komende jaren samen kunnen bouwen.
TACTISCHE
MOVES
De 'aha' momenten. Dingen die het delen waard zijn. Beelden die je op je bord wilt prikken. Conversatie-starters. Nieuwe, frisse normen. Dingen waarvan je niet wist dat je ze nodig had totdat je ze zag of voelde. Het gevoel van compleetheid dat hoort bij een oplossing die zo goed werkt, dat je je afvraagt waarom we het niet eerder zo hebben gedaan.
We brengen deze gevoelens tot leven met Smart Moves: oplossingen die de grenzen van de status quo aftasten, bedrijven verheffen, merkervaringen verbeteren... Het is nooit één en hetzelfde. En dat maakt de zoektocht zo de moeite waard.