Bavet Case Sign 2 | SKINN BRANDING AGENCY
werk
Skinn Branding Agency

EEN MERKSTRATEGIE ALS RODE SAUS
VOOR BAVET

Uitdaging

BAVET is een food concept in volle nationale en internationale expansie met een verzameling aan spaghetti-restaurants. De uitdaging? Een online beleving en een merkstrategie gemaakt voor deze exponentiële groei en de complexe, dynamische merkarchitectuur.

Bavet Case Take Away | SKINN BRANDING AGENCY
merkstrategie

Ons doel was het creëren van een eenvormige spaghetti-beleving voor gelijkgestemde zielen rond dezelfde tafel. Made for friends.

We deden een merkoefening om alle verschillende aspecten te verbinden met elkaar. Ook de submerken binnen BAVET moesten een plekje krijgen in de strategie. De spaghetti-community is de drijvende kracht achter het merk. De uitdaging? Elk restaurant heeft zijn eigenheid, geënt op de stad waar ze aanwezig zijn. Los van de architectuur en het gebouw moet het BAVET-gevoel er dus over liggen als een saus. De uitbundige complexiteit van BAVET had nood aan een simpele merkstrategie, net zo simpel als het idee van spaghetti van klein naar groot.
Bavet Case Eating | SKINN BRANDING AGENCY
Bavet Case Friends | SKINN BRANDING AGENCY
Merkidentiteit

BAVET is rock ‘n roll, even divers als haar community, eigenzinnig en wendbaar.

Het BAVET team is bovendien zeer inventief. Bij elke opening, barsten ze van de nieuwe ideeën. De enige constante die we hieraan toevoegen? De sausrode kleur! Zowel in het logo en bij het gebruik van tekst verbindt het sausrood alle branding elementen, hoe divers ook. We ontwikkelden een nieuw woord-logo. De talloze sub brands en shout-outs in de communicatie vullen het logo aan waar nodig.