De belangrijkste ambassadeurs van Blackboxx zijn de leden zelf. Als zij beelden willen delen, kunnen ze deze bewerken met een speciaal ontwikkelde filter in de app Lightroom. De foto’s krijgen zo een herkenbare stijl die volledig in lijn ligt met de beeldidentiteit die werd ontwikkeld voor Blackboxx.
De korrelige fotografie en de online identiteit geven één op één het gevoel weer waar het merk op is gebouwd. Zowel op social media, als op de gloednieuwe website. Het industriële verleden van de site herademt ook hier in de combinatie van een modern en direct design, met een stevig en stoer karakter.
BLACKBOXX.BE →
Blackboxx opende de deuren in september 2019 en inspireert sinds dag één haar community. De leden komen elke dag onafgebroken in contact met het merk. Notitieboekjes, ontsmettende handgels, koffietassen, ... in alles komt hetzelfde logogrid terug. De ijzeren rasterbalustrades en de tegels aan de wand, de voegstructuur van het terras aan het nijverheidsdok, de ruitjes van de afgesloten kantoren en de barkasten van de uitnodigende Bar Noir…
Er werd gekozen voor een strak, fris, verwelkomend design dat de openheid van het gebouw nog versterkt. De neonletters die werden toegevoegd geven een extra toets en maken het geheel af. Blackboxx is stoer, jong, hip, en tegelijkertijd strak, verfijnd en open. De bureaus werden speciaal voor Blackboxx ontworpen en dat in de drie basiskleuren.
De Blackboxx is een unieke plek in Brugge en ver daarbuiten. Open, lichtrijke werkruimtes met zicht op het water. Een terras aan de kade, waar je kan vergaderen, lunchen en pauzeren. Meetingruimtes binnen, groot en klein. Een ruime event venue, de hippe ‘Bar Noir’, de gezelligste lobby. Open workspaces, ontworpen en ingericht om je te kunnen focussen, in een karaktervol en strak interieur.