by skinn branding agency

Pauline, love

at first bite.

Een (h)eerlijk merk.

brand strategy
Luisteren, praten, observeren / Merkanalyse / Marktonderzoek / Merkstrategie / Digitale strategie / Namingworkshop
brand definition
Naming / Merkontwikkeling / Fotografie / Copywriting / Storytelling / Signalisatie / Beeldstijl / Merkrichtlijnen
brand experience
Packaging / Stationery / Art direction / Print design / Gadgets / Signalisatie / Webontwikkeling / Informatiearchitectuur / Webdesign / User experience design / Interactie design / Interactieve animaties / Fotografie / Copywriting / Storytelling / Magazine concepten
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Broodnodige 

branding.

De bekende bakkerijen van St. Paulus houden echt van brood. De passie voor het bakkersvak wordt al generaties lang doorgegeven in dit familiebedrijf. Maar heel wat veranderde toen ze het idee kregen om een eigen broodmerk te lanceren: Pauline. Pauline is een assortiment artisanaal, langzaam gebakken broden op basis van traditie en eerlijke ingrediƫnten. Ons doel? Pauline lanceren als merk dat de smaak en puurheid van brood weerspiegelt door fris beeldmateriaal te gebruiken en een verhaal te vertellen rond het merk - en dit alles met het juiste gevoel voor eenvoud.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Een sprekend merk.

Het doel was om Pauline voldoende onderscheidend te maken als broodmerk, en dat deden we aan de hand van storytelling. Met uitdrukkingen, citaten en oneliners, en dat op elk mogelijk medium. Het resultaat is een sprekend merk, dat uitlegt waar Pauline voor staat: brood in zijn puurste vorm. Een krant op periodieke basis en een warme website, www.pauline-brood.be, hielpen het merk daarbij.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency