Gesteund op vier generaties bouwkennis en aangevuld met een passie voor architectuur en interieurdesign, streefde het voormalige Chrigabo naar een smaakmakende renaming en stijlvolle rebranding met een beetje rock-'n-rol.
Onze klant gelooft dat grootse architectuur in combinatie met prachtig design de basis is voor geluk. Dit vormt het uitgangspunt en het fundament van het voormalige Chrigabo. SALT werd de nieuwe naam voor de projectontwikkelaar, die in elk bouwproject graag de grenzen verlegt.
Details make the design.
Het uitgangspunt voor de stichters van SALT is dit deel van het citaat van de bekende architect en ontwerper Charles Eames. SALT staat voor hoogwaardige en afgemeten minimalistische gevels en interieurs, afgewerkt tot in het kleinste detail. Perfect voer voor ons team, want ook wij geloven in minimalisme en eenvoud. Met iedereen op dezelfde golflengte, ontwikkelden we een merkidentiteit met een sterk potentieel om uit te groeien tot een atypische bouwpromotor .
SALT levert hoogkwalitatieve woonruimtes op met gebruik van selectieve texturen en superieure materialen. Dit wordt gereflecteerd in de branding, waar we eveneens opteerden voor minutieus geselecteerde papiertexturen en speciale druktechnieken.
Websites van bouwpromotoren worden meestal ontworpen zodat de bezoeker meteen een overzicht krijgt van de beschikbare eigendommen. De hogere marktpositie van SALT gaf ons de ruimte om online vanuit een andere invalshoek te werken. Je vindt op de website een open design, minimalistische animaties en vooral nadruk op het architecturale aspect. De online ervaring en het offline gebeuren lopen zo in perfecte synergie.
Hoe gingen we te werk voor de lancering van de nieuwe naam en de nieuwe brand? Een boek met een ongekende wow-factor.
Het hardcoverboek van SALT met op maat gemaakte fotografie stak in een extra hoes met de naam van het vroegere merk. Bij het verwijderen van de hoes, springt het prachtige boek met de nieuwe naam en stijl meteen in het oog.