by skinn branding agency

Verhelst Groep.

Check.

Stevig onderbouwd.

brand strategy
Luisteren, praten, observeren / Inzichten-workshop / Merkanalyse / Merkpositionering / Merkarchitectuur / Employer branding strategie / USP-workshop / Herconnecteringsworkshop
brand definition
Merkoptimalisatie / Merkrestyling / Fotografie / Copywriting / Storytelling / Signalisatie / Interieurdesign / Beeldstijl / Merkclaims / Merkrichtlijnen / Brandbook
brand experience
Packaging / Stationery / Art direction / Print design / Campagnes / Bedrijfspresentaties / Nieuwsbrieven / Exhibition design / Gadgets / Signalisatie / POS design / Advertenties / Radiocommercials / Infographics & illustraties / Jaarverslagen / HR-campagnes / Interieurdesign / Webontwikkeling / Informatiearchitectuur / Webdesign / User experience design / Interactie design / Interactieve animaties / Fotografie / Copywriting / Radio & TV scripts / Presentaties / Magazine concepten
 - branding by skinn | by skinn branding agency

One brand,

one voice.

Al vier generaties lang behoort de Verhelst Group tot één van de grootste bouwondernemingen in Vlaanderen. Met meer dan 15 bedrijven, elk met z’n eigen specifieke diensten (van overheidsopdrachten en snelweg(her)aanleg tot isoleren en tegels voor de B2C markt) is de noodzaak voor een sterke brand voor de hand liggend. Na een debat over hun diffuse visuele aanwezigheid en een overtuigende presentatie, kregen we groen licht voor volledige rebranding.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Rebranding.

Check.

De letter “V” van Verhelst Groep, meteen ook het internationaal symbool voor ‘check’ was het uitgangspunt van de rebranding. Het staat symbool voor elke stap van een bouwproces dat door de groep kan worden uitgevoerd. Het merk wordt sterker door ook alle bestaande kleuren van de verschillende bedrijven te vervangen door de rode kleur en dat als brand claim te gebruiken. Brand activation voorzien op alle onderdelen zoals de vrachtwagens, bouwwerven, werkkledij enz. was een grote uitdaging, maar dan eentje die we met plezier uitvoerden.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Bewaak je brand.

Branding is een proces dat nooit eindigt. Het DNA van de branding moet hetzelfde blijven, moet bewaakt worden. Zeker als er plots nieuwe onderdelen moeten worden aangemaakt, zoals een nieuwe brochure, een container of zelfs fotografie. Verhelst Groep begrijpt deze noodzaak en het belang van deze doorgedreven toepassing van hun nieuwe brand en betrekt ons dan ook bij elke stap die ze zetten om hun brand groter en sterker te maken. Dialoog is een belangrijke bouwsteen in het brandingproces.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency