Op vakantie naar 

Zuid-Frankrijk?

brand strategy
Luisteren, praten, observeren / Merkanalyse / Merkstrategie
brand definition
Merkontwikkeling / Merkoptimalisatie / Merkrestyling / Fotografie / Merkclaims / Merkrichtlijnen
brand experience
Stationery / Art direction / Print design / Campagnes / Bedrijfspresentaties / Nieuwsbrieven / Gadgets / Signalisatie / Advertenties / Infographics & illustraties / Digitale strategie / Webdesign / User experience design / Interactie design / Magazine concepten
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Een merk met 

een glimlach.

Al meer dan tien jaar lang is Reli gespecialiseerd in het verhuren van luxueuze vakantiehuizen in het zuiden van Frankrijk. Het bedrijf bezoekt zelf vakantiehuizen en kiest er met veel zorg de beste uit - met zwembad - om zijn klanten alleen het allerbeste aan te bieden. Reli benaderde ons met enkele vragen en na een intensieve workshop én analyse werd geopperd voor een volledige rebranding. Reli moest als merk worden aangepast aan de noden van de huidige markt.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Een nieuw gevoel 

voor Reli.

De kleur van lavendel en een spelletje petanque inspireerden ons bij deze rebranding. We hielden vast aan het DNA van het bedrijf, maar goten het in een volledig vernieuwde vorm. We ontwierpen de seizoenscatalogus, de website en verschillende tools. Alles werd ingevuld met foto's van een fotograaf die we enkele dagen op reportage naar het zonnige Zuid-Frankrijk hadden gestuurd. Het resultaat bezorgde ons een welgemeende glimlach.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Focus op wat telt.

Het effect van de online-rebranding van Reli bleek heel positief. Deze rebranding gebeurde in co-creatie met de klant, waarin vlotte navigatie en user experience de aandachtspunten waren. De nieuwe website en social media pasten perfect bij het nieuwe imago van de vakantiepartner. Reli is een eigentijds en vernieuwend merk geworden, met nog steeds de focus op het juiste vakantiegevoel in Zuid-Frankrijk.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency