ONDERZOEK
Het verzamelen en analyseren van interne en externe data is het startpunt om de kansen, bronnen van disruptie en een mogelijke strategische richting in kaart te brengen. De onderzoeksmethoden die we toepassen zijn: algemeen onderzoek, interne enquêtes, marktonderzoek, interviews, focusgroepen, workshops, locatiebezoeken, gedragsprofielen, journey mapping en meer.
MERK
ARCHITECTUUR
Merkarchitectuur is de manier waarop uw merk- en productportfolio is opgebouwd. Is ze weloverwogen tot stand gekomen? Of is het organisch gegroeid? Heeft het een groeiplan nodig om aan de bedrijfsambitie te voldoen? Wij lossen deze puzzel op aan de hand van onderzoek, workshops en verdere analyse.
MERK
POSITIONERING
Positionering is de stap van het maken van doordachte keuzes voor het merk, gebaseerd op onderzoek en input van workshops. Het resultaat: een kristalhelder idee dat we via het merk willen overbrengen en dat de positie van het merk in de markt en in hart en de geest van de doelgroep bepaalt.
DE KERN
VAN HET MERK
Bij de kern van het merk zoeken we en definiëren we het creatieve fundament waarop het merk gebouwd gaat worden. We formuleren duidelijk het doel en de ambitie van het merk. Met waarden en persoonlijkheid bepalen we de basis voor het verhaal en het gedrag van het merk, zodat het op een betrouwbare, authentieke manier verbinding kan maken met zijn publiek.
MERKGEDRAG
Gedrag is persoonlijkheid vertaald in een ervaring. De consistente & unieke manier waarop het met zijn klanten omgaat, kan het imago van het merk aanzienlijk versterken.
EMPLOYER
BRANDING
Op basis van de merkstrategie ontwikkelen we een employer branding-aanpak om je bedrijf te positioneren en te promoten bij de huidige en toekomstige werknemers. Met de nadruk op het aantrekken, werven en behouden van het team van merkkampioenen.
De wereld en de markt evolueren. Als je strategische merkpartner lossen we problemen op, brengen we helderheid en ontwerpen we oplossingen op maat. We helpen en ondersteunen je daarbij.