SOUND
DESIGN
De ervaren componisten en topmuzikanten bedenken hoe je merk kan klinken, gebaseerd op waarden, persoonlijkheid en verhaal.
Het resultaat van dit proces is een merkscore - een uitgebreid muziekstuk dat verschillende lagen bevat die later kunnen worden gebruikt als basis voor vele verschillende doelen en deliverables. Van audiologo tot reclamemuziek, van zelfbedieningskassa's tot de melodie die je hoort tijdens het wachten aan de telefoon.
AUDIO LOGO
Kan je merk zich blijven onderscheiden als het niet zichtbaar is? Ja: via een audiologo of een jingle, een sonische handtekening van je merk.
Denk aan het herkenbare geluid dat je hoort aan het begin van een Netflix-film, het terugkerende fluitje van HEMA, of een openingssound van het Windows-systeem. Als je het in je hoofd hoort tijdens het lezen van dit stuk, heb je daarmee zojuist het bewijs gekregen van de kracht van sonic branding.
COMPOSITIE
& PRODUCTIE
Sonhouse produceert, zoals hun naam al zegt, al het geluid in eigen huis. Hun benadering is verankerd in een diep begrip van de kern van het merk, waardoor de geluidsidentiteit een perfect aansluitend onderdeel vormt van het gehele system.
De wereld en de markt evolueren. Als je strategische merkpartner lossen we problemen op, brengen we helderheid en ontwerpen we oplossingen op maat. We helpen en ondersteunen je daarbij.