Een volledig nieuwe stijl met een glimlach.
Al meer dan tien jaar lang is Reli gespecialiseerd in het verhuren van luxueuze vakantiehuizen in het zuiden van Frankrijk. Het bedrijf bezoekt zelf vakantiehuizen en kiest er met veel zorg de beste uit - met zwembad - om zijn klanten alleen het allerbeste aan te bieden. Reli benaderde ons met enkele vragen en na een intensief strategisch voortraject werd geopperd voor een volledige rebranding. Reli moest als merk worden aangepast aan de noden van de huidige markt.
De kleur van lavendel en een spelletje petanque inspireerden ons bij deze rebranding. We hielden vast aan het DNA van het bedrijf, maar goten het in een volledig vernieuwde vorm.
We ontwierpen de seizoenscatalogus, de website en verschillende tools. Alles werd ingevuld met foto's van een fotograaf die we enkele dagen op reportage naar het zonnige Zuid-Frankrijk hadden gestuurd. Het resultaat bezorgde ons een welgemeende glimlach.
Het effect van de online-rebranding van Reli bleek heel positief. De nieuwe website en social media pasten perfect bij het nieuwe imago van de vakantiepartner.
Reli is een eigentijds en vernieuwend merk geworden, met nog steeds de focus op het juiste vakantiegevoel in Zuid-Frankrijk.