EEN MERKARCHITECTUUR UITWERKEN
Of je nu organisch gegroeid bent of andere bedrijven of merken hebt overgenomen: als groeiend bedrijf is de kans groot dat de structuur in je merkarchitectuur ver te zoeken is. Met een sterke merkstrategie kunnen we je helpen je aanbod en merken duidelijk te structureren. Zo is het voor jezelf én voor je doelgroep weer helemaal duidelijk wat je allemaal doet en waarom.
STERKE MERKEN
IN DRIE STAPPEN
Om je merken te structureren, moeten we ze door en door kennen. Daarom gaan we bij SKINN grondig te werk. Eerst verdiepen we ons in je business. Dan tekenen we uit hoe je portfolio in elkaar zit en zetten we een merkarchitectuur op die logisch en eenvoudig is, zowel voor jou als voor je doelpubliek. Ook potentiële nieuwe merken en acquisities krijgen een plaats. Zo kan je al je toekomstplannen meteen in je strategie inpluggen. Tot slot scherpen we je positionering aan en creëren we de visuele identiteit van elk (sub)merk.
SAMEN JE MERKEN STRUCTUREREN
We zitten met plezier samen om te bekijken of wij de juiste partner zijn voor jouw merken en hoe we je kunnen helpen je aanbod te structureren. Tot snel!