SKINN bouwt gestaag aan een ecosysteem rond hun holistische approach van merkcreatie en optimalisatie, en beoogt hierin continu sterker te staan door partnerships, participaties en investeringen. De nood aan een vaste spatial identity partner was duidelijk en de klik met
FIVE AM zat zowel persoonlijk als professioneel meteen goed.
Kurt, SKINN: “We geloven in de holistische branding aanpak en willen alle competenties van merkontwikkeling en -optimalisatie die gelinkt zijn aan de verschillende onderdelen van
brand identity in huis of als partnership hebben. Zowel FIVE AM als wij krijgen vaak opdrachten waarin we elkaars dienstverlening kunnen gebruiken. Een gezamenlijk aanbod van branding en spatial design werkt aantrekkelijk voor onze beide klanten.”
Ruth, SKINN: “Ik heb zelf een achtergrond in interieur design en architectuur. Kurt en ik hebben dus zowel professioneel als persoonlijk een hoge affiniteit met interieur. Vanuit onze holistisch werkwijze bleek het belang van spatial identity al langer, we gingen op zoek naar een preferred partner en vonden die in Olivier met FIVE AM.”