by skinn branding agency

Cwart, da's

kunst, co-working 

en gastronomie.

Voor goeie smaak.

brand strategy
Luisteren, praten, observeren / Inzichten-workshop / Marktonderzoek / Merkstrategie / Merkpositionering / Merkarchitectuur / Namingworkshop / USP-workshop
brand definition
Naming / Merkontwikkeling / Fotografie / Copywriting / Storytelling / Signalisatie / Beeldstijl / Merkclaims / Merkrichtlijnen
brand experience
Stationery / Art direction / Print design / Bedrijfspresentaties / Nieuwsbrieven / Gadgets / Signalisatie / Webontwikkeling / Digitale strategie / Informatiearchitectuur / Webdesign / User experience design / Interactie design / Motion design / Interactieve animaties / Fotografie / Copywriting / Storytelling / Magazine concepten / Video
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Wie geniet er niet van een lekker glas wijn in een prachtig decor? En wie wil niet co-worken en tegelijk genieten van een selectie prachtige kunst? Cwart, in Knokke-Heist, is de meest inspirerende multifunctionele ruimte in de regio. Deze stijlvol gerestaureerde boerderij uit 1335 is een uitmuntende locatie voor dit concept. We tekenden graag voor dit project.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

De gepaste taal.

Het merk van deze artistiek-gastronomische locatie, met indrukwekkende architectuur, ontwierpen we volgens de regels van de kunst. De klant wilde graag een erg neutraal merkimago behouden, zodat alle aandacht naar de inhoud van het concept zou gaan. Kort na de merklancering ontwierpen we ook het nieuwe beeldmateriaal, het ontwerp voor het nieuwe Cwart magazine en voor een reeks kunsttentoonstellingen.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

De vier pijlers.

Bij dit merk was het doel een design uit te werken dat de vier pijlers (kunst, wijn, dineren en co-working) samenbrengt en ervoor zorgt dat deze elementen elkaar versterken. Zo werd het merk een evenwichtige combinatie van zwart en wit, zorgvuldig uitgekozen texturen en een enorm ruimtegevoel.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency

Een vloeiende uitdaging.

Eenvoud en animatie waren de sleutelbegrippen voor het onlinegedeelte van de branding voor Cwart. Dit was een uitdagend vertrekpunt. Het minimalistische gevoel moest ook online worden gereflecteerd en een goeie user experience was prioriteit. Neem zelf een kijkje op www.cwart.be.

 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency
 - branding by skinn | by skinn branding agency